Přeskočit na hlavní obsah

Platba a dodání

Platba a dodání Platba a dodání

Způsoby platby

Výběr způsobu platby je na vás. Můžete si vybrat z následujících způsobů platby:

Platební karta

U společnosti Loberon můžete platit online prostřednictvím karty Mastercard nebo VISA. Z bezpečnostních důvodů musíte při objednávání zadat kontrolní číslici CVV/CVC.

Mastercard a VISA: Třímístnou kontrolní číslici CVV/CVC najdete na zadní straně platební karty (poslední tři číslice v poli pro podpis nebo v jeho blízkosti).

V případě platby platební kartou bude částka z platební karty stržena při odeslání zboží.

Od 1. ledna 2021 je pro zpracování plateb provedených online prostřednictvím platebních karet v rámci Evropského hospodářského prostoru povinná směrnice PSD2 (Payment Service Directive 2), která zvyšuje bezpečnost online plateb. LOBERON používá pro zpracování plateb provedených prostřednictvím platebních karet proces 3D-Secure 2. Je tedy možné, že k úspěšnému dokončení platby platební kartou budou nutné další kroky, například PushTan nebo 3D-Secure-Code. Pokud tuto funkci nemáte u své platební karty aktivovanou, můžete ji ověřit ve svém internetovém bankovnictví, nebo o ni požádat ve své bance.

PayPal

PayPal je online platební služba, která umožňuje bezpečné, snadné a rychlé platby v e-shopech. Vezměte prosím na vědomí, že platební metoda PayPal je dostupná pouze pro zboží s maximální dodací lhůtou dva týdny.

Bezpečnost: Vaše bankovní údaje nebo údaje o platební kartě jsou uloženy pouze ve službě PayPal. Proto se při každém nákupu v e-shopu neodesílají znovu přes internet.

Jednoduchost: K platbě stačí pouze dvě kliknutí. Je to díky tomu, že máte přístup k údajům o své bankovní nebo platební kartě uložený ve službě PayPal, a nemusíte je tedy při každém nákupu zadávat znovu.

Platba předem

Částku zaplatíte bankovním převodem do 7 dnů od výzvy k platbě. Jakmile bude platba připsána na náš účet, bude vaše zboží odesláno. Poté, co odešlete objednávku, obdržíte e-mail s potvrzením o přijetí objednávky a také samostatný e-mail se všemi údaji nezbytnými k úhradě faktury.

Dodání

Náklady na dopravu

Za dodání na území České republiky účtujeme paušální částku ve výši 149 Kč. O nákladech na dopravu budete jasně informováni na stránkách produktů, v rámci nákupního košíku a ještě jednou na stránce s objednávkou. U zboží s tímto symbolem     účtujeme navíc k nákladům na dopravu i náklady na doručení na dodací adresu ve výši 1599 Kč.

Paušální náklady na dopravu a příplatek za doručení objemného zboží se pro každou objednávku hradí pouze jednou, a to i v případě, že je daná objednávka z technických důvodů rozdělena do několika zásilek.

Jak probíhá dodání?

Zboží dodáváme v rámci České republiky. Doručení provede Česká pošta nebo přepravní společnost. S výhradou odlišných informací o příslušném zboží v e-shopu nebo na začátku procesu objednávky proběhne dodání zboží zasílaného prostřednictvím balíkové služby zpravidla během 4 až 6 pracovních dnů (od pondělí do pátku), zatímco dodání zboží zasílaného prostřednictvím přepravní společnosti (s tímto symbolem ) je obvykle provedeno během 2 až 3 týdnů (pondělí až pátek, vyjma státních svátků) od uzavření smlouvy. Všechny ceny jsou konečné ceny v českých korunách (Kč), tj. zahrnují všechny složky ceny i zákonnou daň z přidané hodnoty. Kromě uvedených cen účtujeme paušální náklady na dopravu ve výši 149 Kč za objednávku. U zboží s tímto symbolem     účtujeme navíc k nákladům na dopravu i náklady na doručení na dodací adresu ve výši 1599 Kč.

Zásilka je dodána až k vám domů (avšak bez montáže). Paušální náklady na dopravu a příplatek za doručení se pro každou objednávku hradí pouze jednou, a to i v případě, že je daná objednávka z technických důvodů rozdělena do několika zásilek.

Pokud dojde při doručování zboží dodávaného prostřednictvím přepravní firmy nebo pošty k poškození vašeho majetku, obraťte se na doručující přepravní firmu nebo poštu. Řešení škod na majetku probíhá přímo mezi zákazníkem a přepravní firmou nebo poštou. Zákaznický servis společnosti LOBERON vám rád poskytne další podporu při objasňování této záležitosti.

Jak mohu objednávku vrátit?

Vrácení zásilek, které jste obdrželi formou poštovní zásilky

Zboží, které chcete vrátit, kompletně zabalte, a to včetně případného příslušenství. Doporučujeme použít původní obal, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjednodušší je přiložit vyplněný formulář pro vrácení zboží, který dostanete s každou objednávkou (buď je přiložen k zásilce, nebo jej dostanete formou dopisu). Toto potvrzení o vrácení zboží pro nás platí jako vaše prohlášení o odstoupení od smlouvy. Můžete však také použít vzorové formuláře pro odstoupení od smlouvy, které naleznete zde.

Pokud se vám zboží nelíbí, můžete je samozřejmě bez problémů a na naše náklady vrátit. Pro tento účel použijte prosím formulář DHL pro vrácení zboží. Můžete si ho pohodlně vytisknout prostřednictvím portálu pro vrácení zboží.

Postup je jednoduchý:

1. Klikněte na tlačítko „K portálu pro vrácení zboží – DHL“.

2. Vyplňte prosím všechna pole formuláře a pak klikněte na „Další“.

3. Klikněte na „Otevřete a vytiskněte soubor PDF“.

4. Nalepte vytisknutý štítek na svůj balíček a odevzdejte jej na nejbližší poště nebo balíkovně.

K portálu pro vrácení zboží – DHL

O štítek pro vrácení zboží můžete požádat i náš zákaznický servis.

Vezměte prosím na vědomí, že nemůžeme přijmout žádné neofrankované zásilky. Podací lístek z pošty si prosím uschovejte na bezpečném místě, slouží totiž jako doklad o vrácení zboží.


Vrácení zásilek, které jste obdrželi prostřednictvím přepravní firmy

Nejsnadnějším a nejméně komplikovaným způsobem, jak vrátit zásilky obdržené prostřednictvím přepravní firmy, je obrátit se telefonicky nebo e-mailem na náš zákaznický servis a informovat pracovníky servisu o svém požadavku na vrácení zboží. My pak zajistíme vyzvednutí zboží.