Přeskočit na hlavní obsah

Vratky

Vratky Vratky

Jak mohu objednávku vrátit?

Vrácení zásilek, které jste obdrželi formou poštovní zásilky

Zboží, které chcete vrátit, kompletně zabalte, a to včetně případného příslušenství. Doporučujeme použít původní obal, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjednodušší je přiložit vyplněný formulář pro vrácení zboží, který dostanete s každou objednávkou (buď je přiložen k zásilce, nebo jej dostanete formou dopisu). Toto potvrzení o vrácení zboží pro nás platí jako vaše prohlášení o odstoupení od smlouvy. Můžete však také použít vzorové formuláře pro odstoupení od smlouvy, které naleznete zde.

Pokud se vám zboží nelíbí, můžete je samozřejmě bez problémů a na naše náklady vrátit. Pro tento účel použijte prosím formulář DHL pro vrácení zboží. Můžete si jej pohodlně vytisknout prostřednictvím portálu pro vrácení zboží.

Vrácení zásilek, které jste obdrželi prostřednictvím přepravní firmy

Nejsnadnějším a nejméně komplikovaným způsobem, jak vrátit zásilky obdržené prostřednictvím přepravní firmy, je obrátit se telefonicky nebo e-mailem na náš zákaznický servis a informovat pracovníky servisu o svém požadavku na vrácení zboží. My pak zajistíme vyzvednutí zboží.

Postup je jednoduchý
  1. Klikněte na tlačítko „K portálu pro vrácení zboží – DHL“.
  2. Vyplňte prosím všechna pole formuláře a pak klikněte na „Další“.
  3. Klikněte na „Otevřete a vytiskněte soubor PDF“.
  4. Nalepte vytisknutý štítek na svůj balíček a odevzdejte jej na nejbližší poště nebo balíkovně.

K portálu pro vrácení zboží – DHL

O štítek pro vrácení zboží můžete požádat i náš zákaznický servis. Vezměte prosím na vědomí, že nemůžeme přijmout žádné neofrankované zásilky. Podací lístek z pošty si prosím uschovejte na bezpečném místě, slouží totiž jako doklad o vrácení zboží.